woensdag 7 december 2011

Een fijn plekje

Ebi heeft een nieuw favoriet plekje in huis...
De stoelen van de eethoek werden alsmaar minder, dat vroeg om een creatieve oplossing:
Een verandering die zo goed uitpakte dat manlief en Ebi er gewoon trots op zijn.

Door het maken van een witte houten bank en de eetoek een
kwartslag te draaien onstond er deze fijne plek. Een hoekje waar de middagzon nog even gezellig
om de hoek komt kijken
als die schijnt tenminste.....

Het is ook een lekker freubelhoekje waar ik druk doende ben geweest voor de kersthaakswap.
Op het verlanglijstje van mijn swappartner stond een kerstslinger in de kleuren
van de kinderopvang die zij heeft...snel de website opgesnord en daar zag
ik veel paars en lila.....jammie helemaal mijn kleurtjes!
Ik haakte een slinger met sterren en kerstboompjes...
Kijk eens hoe handig die plank is, kan ik het mooi een beetje
showen: 

Ik kreeg zelf een prachtige kerstslinger van dik wit katoen en daarbij drie mooie gehaakte hangers
in het roze en rood...jippie ook al weer de kleuren die ik zo leuk vind!

Tja en dan ben je ziek en kun je met goed fatsoen niet even naar de wolwinkel gaan...dus:
restjes bijelkaar zoeken en aan de slag...
Nu wilde ik wel eens even iets anders proberen dan haken....ik heb een rondbreinaald
gepakt en ben in het wilde weg begonnen met een colshawl...

Het is dus nog even afwachten hoe het wordt


Ik weet inmiddels wel dat ik veeeeeeeeel liever met de haaknaald in de weer ben!
Straks een paar vrolijke gehaakte bloemen er op denk ik zo
De kleurtjes maken het wel lekker vrolijk en zo gaan er ook wat restjes op
Dat is natuurlijk weer hét excuus om een tripje naar de wolwinkel
te ondernemen binnenkort!!


Fijne dag!

Ebi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!