woensdag 12 oktober 2011

Een heuse workshop

Ineens was daar de vraag of ik ook mensen wilde leren haken...Ik vond het een fantastisch leuk maar tegelijk ook wel een beetje spannend idee!

Afgelopen maandag was het dan zover. Bij een van de dames thuis was een fantastische workshop ruimte...mooier kan het toch niet? De thee, koffie en lekkernijtjes stonden als klaar, (het leek wel een high tea) en al snel kwamen de dames binnen druppelen.

We hebben de granny squares gemaakt en alhoewel sommigen wel eens even puften en overnieuw begonnen is het iedereen gelukt. Op verzoek werden er ook bloemetjes gemaakt, naar het patroontje van Lucy....Ook daar zijn alle dames in geslaagd en volgens mij hebben er weer een paar een nieuwe verslaving bij!

Ik vond het super leuk om eens te doen en heb zelf ook genoten van het enthousiasme van de dames!
Hieronder nog een foto...de kwaliteit is niet zo best..ik had mijn toestel vergeten en heb mijn telefoon maar even gebruikt!


Fijne dag!
Ebi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!