maandag 4 april 2011

Nog één keertje dan....


Ik kan het niet laten..leuk,vrolijk en snel klaar..
en het staat ook nog eens leuk..wat wil je nog meer?






Dit houten gedeelte van de garage muur heb ik lila geverfd..

Manlief zat in de nachtdienst en toen hij 's middags uit bed kwam
was Ebi al klaar..hihihi

* is trouwens na de eerste schrik wel goedgekeurd hoor*

Ik heb nog een paar kettingen in bestelling, collega's en vrienden,
jullie kennen dat vast  wel..maar dan is het weer tijd voor wat anders:

Na lenen bij de bieb nu toch ook maar zelf aangeschaft...is te leuk om terug te moeten brengen
vind ik!


Fijne dag!
Ebi

6 opmerkingen:

  1. Gezellig werkje die kettingen, ik heb er een aantal voor mijn oudste dochter (9) gemaakt!
    Enja dat boek, die heb ik ook, heerlijk om in te kijken en natuurlijk om te haken!
    veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat fleurt de zaak op! Leuke kettingen! En dat bloemen boekje is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, al die kettingen! Had via via ook het bloemenboek geleend, maar uiteindelijk toch teruggegeven, omdat het half brei half haak is en ik alleen maar haak wil (zo, klink dat lekker cryptisch, hahaha!).
    Wil wel de bloemencreaties zien hoor!
    Fijne week!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. absoluut fantastisch, ik zou er zo zin in krijgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ebi,
    dat ziet er vrolijk uit.
    Ik ben er ook mee bezig voor de voorjaarsverkoop op de school van mijn kinderen. Gaat lekker snel en kost weinig aan katoen.
    En wat een leuk boek is het hé. Ik heb hem ook liggen. En blijf er in bladeren en proberen.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw ze zijn echt super gaaf die lieve slingers.
    geweldig om te zien .
    een heel fijn weekend.
    Margarita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!