dinsdag 26 april 2011

Creatieve overload!

Oioioi Ebi loopt een beetje achter.
Ik heb een boel dingen gedaan de
afgelopen tijd maar bloggen schoot er wel een
klein beetje bij in.

Allereerst kwam mijn bestelling van Lique's Handmade binnen:
Na veel zoeken in de handwerkzaken hier in de omgeving
werd het al snel duidelijk...alleen via het www te krijgen
De Clovers!

Dank je Lique voor de snelle levering!
Nu gauw aan de slag er mee:


Ik heb nog wat Catania liggen en ga met een mandje beginnen

Het haakt inderdaad heerlijk, ik ben verkocht!

Via de pv van mijn werkgever konden we naar een workshop cakeversieren...het
bleken cupcakes te zijn ! Met een collega van het HCC de gok gewaagd..zo voelde het tenminste
Maar allemaal zenuwen voor niets!
Het was erg leuk, een echte aanrader!

Allemaal dames vanuit de diverse afdelingen in het ziekenhuis...

Ebi maakt een paashaasje van marsepein...opperste concentratie
ik ben dol op dit soort werkjes..lekker pielen.
Er waren uiteraard mensen die gewoon wat eitjes er op lakten maar dat was mijn eer
te na.
Mijn collega heeft ook geweldige cupcakes gemaakt..zelfs eentje met
keepershanden en een voetbal.....

We hebben allemaal acht cupcakes gemaakt, eerst door de chocolade( zelf op temperatuur brengen) en daarna in de
paassfeer versieren met wat   je maar wilde maken:








Deze laatste twee moesten nog even snel, het was al half elf inmiddels!
(Wij hebben de workshop gevolgd bij Het Oude Westen in Leeuwarden)

En ik heb net een envelop in de brievenbus gevonden met nog meer leuks maar
daarover morgen meer!!

Fijne Avond!

Ebi


5 opmerkingen:

  1. een echte ebi's colourful world blogje! ze zien er uit om op te vreten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oo..wat zien die cupcake's er lekker uit mmmmmmm
    En die haaknaalden zijn echt super, kan er niet meer zonder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat super zeg. Ze zien eruit om op te vreten ;-)
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het mijn envelop is die je hebt gekregen;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!