donderdag 31 maart 2011

Vrolijke kleurtjes mooi weer en een goed humeur

Wat een mooi weer hebben we toch de afgelopen dagen

*tuurlijk Ebi het regende vandaag bijna de hele dag*


Een sleutehangertje van vilt steekt nu lekker af
tegen het paars van de viooltjes.

* ook leuk als kattespeeltje kwam ik achter*

Door Karin raakte ook Ebi aan de ketting

* ik noem ze dan ook Karinkettingen*




Ik kan het natuurlijk niet laten om er een eigen
twist aan te geven en wissel de rondjes af
met verschillende bloemetjes.....

* enne ik krijg er veel aandach door...ook leuk!*

Ik heb na twee hele drukke weken nu eindelijk een lang weekend
vrij, reken maar dat er weer heel wat  creatieve
bubbels de ruimte krijgen!


Fijne avond en een even zo fijn weekend!

Ebi

4 opmerkingen:

  1. die ketting met de hangers: zo mooi zomers:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ketting ziet er super uit!Geniet van je weekend en veel haak plezier in de tuin!Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke ketting! Helemaal goed voor de lente. Morgen schijnt de zon, dus dan wordt het haken in de tuin/op het balkon ;-)
    Fijn weekend!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
    Wat leuk, die kettingen! Ik kom zo overal tegen, wat geweldig zeg!
    Ik draag ze zelf het liefst als armbanden, 6 of 7 keer om de pols geslagen.
    Wat betreft het weer: vandaag waai ik uit mijn hemd en vind het buiten helemaal niet zo lekker als ik dacht dat het zou zijn....
    Maakt niet uit, ik zit nu even aan een sok te haken en in blogland rond te neuzen.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!