woensdag 12 januari 2011

Stoer

Ebi is een van de velen die ook de strijd tegen de kilo's aangaat.....
Waarom?
-Natuurlijk voor mijn gezondheid-
-Een goed voorbeeld voor  Miniman-
dit zijn natuurlijk de meest belangrijke
redenen, dat snappen jullie wel

maar stiekem ook vanwege het volgende:

Dol op ballet en dansen maar het spuugzat om er
 als een aangespoelde walvis
bij te liggen met de grondoefeningen
( Leuk voor zo'n megaspiegelwand!)


Dus van een Botero Beauty
( want ook stevige dames mogen er zijn!) 
Naar een dunnere versie van mezelf
Ik ga er voor


Zo stoer he, zo maar mijn goede voornemen op het www geslingerd...

Fijne dag
Ebi

5 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met dit goede voornemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes! Hou het vol, denk aan je eindresultaat en hou ons op de hoogte, dan kunnen we je een beetje aanmoedigen als je in een dipje zit...

    Ga ervoor!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ebi,

    Succes met dit goede voornemen! Ik vind het erg stoer van je, ik verzin nog steeds smoesjes,haha.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je!
    Mijn tip:
    Ga niet lijnen maar gezond eten en drinken.
    Beweeg meer, gewoon een uur wandelen of fietsen of lekker sporten wat je wilt.
    Een dieet werkt frustrerend, daar krijg je uiteindelijk vreetneigingen van.
    Wees lief voor jezelf, gun jezelf af en toe een beloning.
    Zo heb ik er dus sinds eind juli 2010 al 19 kilo af gekregen (was echt nodig, ik zit nu nog 5 kilo af van een gezond gewicht en het voelt zooooooo goed!
    Ik wens je heel veel succes!
    Het gaat je lukken!!!!!!!!!
    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes! Je bent in ieder geval lekker gemotiveerd! bedankt voor je bezoek/volgen op nofliknifelje! groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!