woensdag 8 december 2010

It's the season....falalalalaaaaaa


Het is weer December.....Ebi en Miniman zijn weer
druk in de weer met de decoraties..

Miniman mag ook dit jaar de grote kerstboom weer versieren met
zijn gekleurde schatten.

Mama mag dan best een paar gekleurde kersthangers haken om er bij te hangen toch?

Lucy van Attic24 heeft weer sublieme patroontjes staan op haar blog!


Ik had vier frisse kleurtjes katoen liggen en ben even wat gaan freubelen..leuk toch?

Buiten is het schitterend
Niet als je er met de auto op uit moet....glad!

Binnen is het gezellig en heb ik tot mijn grote verbazing Miniman aan de naald en draad
gekregen!! ( Go Ebi)
Wij maken kleine kerstboomhangertjes van vilt en vooral
het oppimpen is echt iets voor Miniman
Zo mini.....hij steekt inmiddels bijna een kop boven mij uit...

Leuk wordt het he??

Vanwege de kleurexplosie die straks in de kerstboom hangt heeft Ebi het
huis in rustige tinten gezet.
Leuk detail: op de kussens staat mijn bouwjaar gestempeld

Kijk eens wat een leuke vensterbankdieren er wonen hier.....mag eigenlijk niet
maar zodra ik even uit het zicht ben zitten hond en kat lekker in het raam..


Gezellige dag allemaal

enne Piffers...nog even geduld het komt er aan!!


Ebi

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ebi,

    Leuk zijn die decoraties, ik had ze ook al zitten bekijken.

    Zeg dat bouwjaar van jou is wel even goed zoeken op je kussen, of kom je 1908???? Want dan zie je er nog wel super geweldig uit, en dat doe je natuurlijk toch al.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker zijn ze leuk die kerst-gehaakte-ballen!! En natuurlijk de kerstboom in de boom hangen. Prachtig, leuk dat ze zo meehelpen.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!