woensdag 6 oktober 2010

Haken in een lagere versnelling

Uitslagen van Miniman zijn nog steeds niet binnen, lastig omdat Miniman zich nog steeds niet goed voelt en heel vermoeid is...wij kunnen niet veel meer doen dan afwachten.

Creatieve bubbels beginnen uiteraard weer langzaam te borrelen en ik moet zeggen dat het af en toe ook wel heel lekker is om wat te prutsen  en de gedachten even te laten voor wat ze zijn.

Ik ben uiteraard met de ziggetyzaggety bezig:

Het is leuk om elke keer weer een nieuwe kleur te pakken en gewoon in het wilde weg te haken zonder volgorde


Ook hondjelief geeft alvast de goedkeuring.....



Uiteraard ben ik dol op kleine projectjes tussendoor

Met een paar bolletjes nieuw garen dat ik wilde uitproberen maak ik een mandje voor kleine frutselspulletjes

Fijne dag!

Ebi

8 opmerkingen:

  1. Ziet er erg vrolijk uit allemaal. Sterkte met je kleine mannetje en je zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blijft er onrustig van he, als je zo moet wachten.
    Heel goed dat je lekker aan het haken bent. Het ziet er schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is one of my favorite patterns to do. Your color choices are great. It's wonderful

    The Garden Bell

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee skeet, mooi haakwerk hoor! ben ook druk aan het breien om die gedachten te verzetten..........dikke kus, lillesøs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleurrijk, vrolijk en prachtig, Ebi! Ik kijk naar mijn pols en glimlach omdat ik weet dat jij hetzelfde om je pols hebt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ebi,

    ik kwam net je blog tegen bij Karin aan de haak. En zie dat je een leuke mand aan het maken bent. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een patroon voor zo'n mand. Zou jij dat voor mij hebben.

    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoy ebi, beter laat dan nooit. zag je ziggetyzagetty plaid.uit geprobeerd.lukt maar niet. heb jij dat patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Ebi,

    Ik ben al een poosje op zoek naar het patroon van u zigzag deken.
    Kunt u mij daaraan helpen
    Alvast erg bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!