maandag 14 juni 2010

Terug aan de haak, maar wel zonder plan!

Het WK...Ebi volgt alleen Nederland en voor de rest van al die mannen die achter een bal aanjagen....mooi voor manlief en Ebi vermaakt zich wel met knutsels en freubels. Lekker in mijn gezellige, rustige kamertje ver weg van dat irritante gezoem van die *****vuvuzela's.

Ik ben dus een selectieve volger..Doe uiteraard dus ook selectief mee met de oranjegekte, mijn nagels zijn in oranje,rood, wit, blauw gelakt.  Geen oranje shirts of petten voor Ebi tot nu toe(....zeg nooit nooit.)Voor de foto heb ik de beesies van Miniman even misbruikt:
Mijn nieuwe haakproject groeit ook weer gestaag,ik ben dol op de kleurtjes( die helaas niet zo levendig zijn op de foto) lekker knal!
Ik ben maar gewoon begonnen en kijk wel wat het wordt en hoe ver ik kom..eigenlijk bouw ik voor mijzelf een escape in door dit te zeggen...ik wil zo graag de granny stripe deken maken van Lucy!
Met alle inspiratie uit Noorwegen heb ik gisteren een schilderijtje gemaakt...de lintjes moeten nog even overnieuw maar verder vond ik het wel okee voor een eerste poging:



Ik ga nu nog even een dans uitwerken voor de afscheidsmusical van groep acht..'even' zeg ik hè?
(hahaha nog twee weken en dan is dat ook weer aan de kant)

fijne avond nog

Ebi


2 opmerkingen:

  1. Oh, wat een vrolijke kleurtjes! Ziet er erg leuk uit. Sterkte met de dans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kleuren! Daar word ik nou vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!