zaterdag 1 mei 2010

Weer aan de haak geslagen

De noren zijn weer aangekomen in hun huisje in het noorden...wat was het heerlijk om weer eens even met mijn moeder de hort op te gaan.
Zus had een bescheiden ( NOT) boodschappenlijstje meegegeven en wij hebben ons daar vreselijk mee vermaakt. Bij sommige winkels gingen er wel eens wenkbrauwen van verbazing omhoog.
Met zo'n crea mama is het uiteraard ook gezellig om de stroffenwinkel en het wol/hobbyzaakje te bezoeken..Moeders en Ebi hebben hetzelfde garen voor hetzelfde project: de Lucy tas. Ik ben uiteraard alvast begonnen en vorder al lekker, wat een heerkijk makkelijk patroon zeg!
Ik ben straks erg benieuwd hoe de twee tassen er uit gaan zien. We volgen elk ons eigen idee qua volgorde in kleur, het zal erg op elkaar lijken maar toch net even anders zijn.

Mijn bril( een van de) kleurt er lekker fris bij!

Om mij even jaloers te maken kwam er uit Noorwegen ook een catalogus mee van een grote hobby keten genaamd Panduro...ongeloof en pure hebzucht overvalt je als je in 466(!) pagina's rond bladert..Ook was er nog een extra uitgave bij voor 2010 waar uiteraard ook weer de leukste Tilda dingen in staan.


Helaas is dit moois alleen in het noorden te bewonderen:

Aangezien het weer nog steeds om te huilen is ga ik zo maar weer lekker opgekruld op de bank zitten en verder haken aam mijn frisse Lucy tas!

Fijn weekend

Ebi

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke frisse kleuren krijgt de tas!
    En die boeken ga je zeker helemaal bij kwijlen!!
    groetjes en veel haakplezier dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nu al voorspellen dat het een hele mooie tas gaat worden....heb het eindresultaat al in mijn glazen bol gezien whahaha......Alle gekheid op een haaknaald, mooie frisse kleur voor een zomertas, haak ze !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooowww, wat een vies weer he? Je bent vast al een heel eind gevorderd met de tas. Wat haakt dat lekker weg he?
    Ik vind de kleuren helemaal leuk. Zo lekker fris en vooral leuk dat ze matchen met je bril! Hahahaaa...

    Groetjes!
    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heee dat viel toch wel mee? de zwitsal staat op z'n plek hoor!
    Enne je prachtdeken ligt klaar in de wagen, te wachten op je nieuwe neef/nicht.
    Leuke tas gaat dat worden zus! neem je 'm mee als je komt (JIPPIE!!!) in juni?

    luf joe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your Lucy Bag is turning out to be a real STUNNER. By the way, I'm jealous of those glasses. I love the color.

    My favorite saying for the week is....

    The weather is crying. Love it. But, wishes for sunny days ahead.

    Kate - Crisp Air, Blue Skies, and Quiet Morning

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!