woensdag 14 april 2010

Grote verrassing onderweg

Nog even en dan zitten mijn ouders in de auto...onderweg naar het platte Nederland/Friesland!

Maandagavond aan Miniman verteld dat Opi en Omi komen en zijn mond ging even niet meer dicht, ogen als schoteltjes en daarnaa eerst wat vaag gemurmel(  eee....wat......komen ....etc). Wat mooi om te zien, hij is zoooo blij. Hij mist de Nedernoren enorm en dit is een heerlijk tussendoor kadootje!
Zussie moet dus heel even zonder Paps en Mams, maar ze komen wel weer terug hoor! Ik 'leen' ze nu eerst een een paar dagen, goed?

Miniman is een van de velen die in het jeugdkorps zitten en wat is er nu mooier dan twee setjes trotse grootouders op de tribune? Het setje  Opa en Oma woont dichtbij maar het setje Opi en Omi komen vanuit Noorwegen. Alles zit op zaterdagavond  dus met een strakke kaak te kijken naar de eerste keer dat onze Miniman de show loopt met het jeugdkorps!

We gaan genieten en volgende week kan ik lekker weer eens met mijn mams op stap! Reken maar dat we mijn favoriete wolwinkel gaan opzoeken en verder gewoon even lekker aan de boemel.( Shoppen voor de toekomstige nedernoorbaby??) We zien het wel, maar genieten zullen we zeker!




Pap en Mam voorzichtig aan en tot morgen!

Fijne avond allemaal!
Ebi

4 opmerkingen:

  1. Hallo Ebi,
    dank je wel voor je reactie op mijn give away. Wat een gezellige kleurrijke blog heb je. En ook hoe je alles verteld vind ik superleuk. Ik heb lekker een poosje bij zitten lezen. Mijn vader en broer hebben vroeger op de drumband gezeten. Ik vond het een reuze gezellige tijd. Helaas bestaat de drumband niet meer. Maar ik denk er met veel plezier aan terug en altijd nog krijg ik kippenvel als er een drumband optreed. Toen wij 13 jaar geleden getrouwd zijn, hadden onze vrienden dan ook een optreden van de drumband geregeld. Echt waar, ik vond het een van de mooiste momenten van die dag. ( op het jawoord na anatuurlijk...haha)
    Ik ga je volgen hoor, hoef ik niets meer te missen van je prachtige gehaakte spulletjes. Veel plezier met je vader en moeder.
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohh, wat leuk! Je zit je al helemaal te verheugen. Ik wens je heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne tijd samen met je ouders !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leen ze maar lekker hoor meis!
    Had er graag bij willen zijn, bij het oude clubbie en natuurlijk kijken naar mijn grote stoere neef! In gedachten zijn we erbij hoor man! toitoitoi.

    een hele dikke kus van je nedernoorzus

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!