zaterdag 3 april 2010

Handwerkgenen...

Van je ouders krijg je als kind al heel veel genetische kenmerken mee, maar toch is dat volgens mij niet het enige.... Het handwerkgen is  aan Ebi's zusje en Ebi doorgegeven door hun moeder, wij twijfelen daar geen moment aan!
Moeder is een alleskunner, of in ieder geval een 'alles probeerder'.
Moeder woont, net als Zusje in het prachtige Noorwegen en heeft daar uiteraard het noorse breiwerk opgepakt..
De mooiste foto's komen mijn kant op en ik wil ze graag laten zien! ( Ik heb het eerst gevraagd hoor)
De trui voor mijn vader, helemaal zelfgebreid.....
En aangezien miniman afgelopen zomer bij opi en omi heeft doorgebracht...

De bestelling van Miniman....stoer in zwart-wit! Miniman kan niet wachten tot hij het kan passen, dat is waarschijnlijk sneller dan hij denkt......

En ach, voor de afwisseling haakt moeders er ook nog op los
Een echte creabea vinden jullie ook niet?

Zoals gezegd heeft ook zus het gen gekregen is een wonder met de breipennen en met vilt, kijk eens hoe mooi en kleurrijk de wagenspanner is die ze gemaakt heeft!
( en wat zal mijn regenboogdekentje er leuk bij passen straks!)
Zoals je ziet zitten de dames niet stil en steken we elkaar ( ondanks de afstand) lekker aan om weer iets nieuws te proberen..

Mam, bedankt voor het handwerkgen!
Dikke kus
(Stor klem)

Ebi

3 opmerkingen:

  1. Zo zeg wat een prachtige truien heeft je moeder gebreid, echt Noors, mooi hoor!!!
    Ik had op de blog van je zus al gezien dat ze zo"n mooier hanger voor in de kinderwagen had gemaakt.
    Wat een creatieve familie zijn jullie!!! Vrolijk Pasen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief en creatief!
    Echt hele mooie zelfgemaakte dingen. Fantastisch!

    Fijne Paasdagen!
    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,

    wat heb je moooooi lief keting gemaaaaakt broetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!