dinsdag 2 maart 2010

Een echte (dra)maandag avond

Man naar cursus, miniman naar muziekles. Ebi op de bank met haar haakproject. Mok thee erbij en.....
toen was ineens de witte wol op! Ik heb een moment vol verbazing naar mijn bank zitten kijken waar die bol nu gebleven was maar het was echt gebeurd..opperdepop! Tja zo'n vierkant groeit en groeit en voor je het weet kun je met een bolletje niet meer drie keer in de rondte komen..

Ebi baalt dus nu want er is pas in het weekend tijd om naar de wolwinkel te gaan om aan te vullen....

Wat zal ik nu eens uitvinden?

4 opmerkingen:

  1. Tja ehh een beestje haken van restjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon een stuk uithalen, dan heb je weer wat te haken..........hahahaaaa
    He wat flauw van mij. Ik ken je gevoel, dat is BALEN!!!
    Tijd voor een voetenbadje, maskertje.
    Schoenen poetsen.
    Blog pimpen.
    Die berg was vouwen/strijken.
    Je kan natuurlijk heel blogland in het rond gaan om ideetje op te doen.....

    Hoe dan ook, maak er wat van!
    Fijne avond,
    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja wat moet je nu? Karin heeft al zoveel mogelijkheden genoemd.....Ga lekker een stuk fietsen het is prachtig weer, maar je zal wel moeten werken neem ik aan.
    Wat je ook gaat doen, veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohhh, ik ken dat gevoel, gelukkig zit hier 2 straten verder een fantastische breiwinkel, maar juist op de dagen dat die dicht is, moet ik opeens onmiddelijk, heel erg dringend, net iets hebben dat ik niet in huis heb. Maar voorlopig kan ik even vooruit, want op de handwerkbeurs heb ik zaterdag heel veel verschillende wolletjes en werkjes gekocht. Maar nu weet ik weer niet waar ik mee zal beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!