maandag 14 december 2009

Dé boom van miniman

Daar ben ik dan weer, even een korte afwezigheid doordat ik in de organisatie zat van een groots thema feest. Het thema was Time in Space, een geweldige creatieve explosie!Het kost nogal wat tijd maar afgelopen zaterdag was het dan zover, gelukkig was iedereen zeer enthousiast en na een opruim en dweilsessie van 7(!) uren kan deze editie weer in de boeken.

Nu dus weer terug in het leven van alledag....voor zover mogelijk in huize Ebi dan he?
De kerstboom is versierd en ik moet zeggen dat het er erg gezellig uitziet. Miniman heeft de kerstboom volgehangen met zijn verzamelde versieringen en is volgens de geleerden een 'old school'boom.


De schatkist van Miniman.
Met enige hulp is dan de klus saampjes geklaard en hangt de boom toch redelijk vol. Miniman wilde eerst nog wel zeker weten dat we de jaarlijkse zoektocht naar een nieuwe schat nu niet over gaan slaan....komend weekend maar eens de tuincentra af sneupen, ook altijd leuk voor moeders die vol ideetjes weer terug komt van zo'n strooptocht.




De boom in zijn volle glorie
Zeg nu zelf: een gezellige boom of niet dan?

2 opmerkingen:

  1. Zeker weten! Het ziet er supergezellig uit. Succes met je jacht naar een nieuwe kerstschat. Lekker samen met miniman. Laat je nog zien wat jullie gekocht hebben? Zou ik leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!