zondag 29 november 2009

Uitvogelen

niet een lang verhaal vandaag, ik probeer uit te vogelen hoe ik de achtergronden bij deze blog kan veranderen, het valt nog niet mee voor een groentje op blog gebied!

Ik heb de regenachtige dag weer nuttig besteed aan het haken van de regenboogdeken voor de babyhaak, een fijne bezigheid zo op een druilerige dag. Nou ja niet een helemaal saaie dag hoor, ik ben vandaag jarig en miniman kwam met een heerlijk geurend kadoo aan. een giftset van Dove met een heerlijke citrus geur.....straks eens even lekker proberen onder de warme douche!

Man en ik hebben onze verjaardag al gevierd en er was dus geen visite aanwezig deze dag, lekker met zijn drietjes wat om tuttelen en dus tijd voor de haakhobby van mama!


Het wordt al een aardige regenboog of niet dan? Ik kan het bijna niet neerleggen en volg ook zo goed als niets meer van wat er in de huiskamer gaande is......erg he?
Ik neem dus af en toe de tijd om eens even achter de laptop te kruipen en ik moet zeggen dat er veel te vinden is op het internet. zo ben ik groot fan van Attic24, Allsorts en Posie gets Cosy. Als je eens tijd heb is het zeer de moeite waard om eens te kijken bij deze blogs, vol inspiratie!!

1 opmerking:

  1. Hoi Ebi!

    Ooohhhh, je bent ook al zo aan het haken, wat wordt dat mooi!!! Ook helemaal door Lucy van Attic24 geinspireerd, wat is ze goed he?
    Dank je voor je bezoek aan mijn blog en de complimentjes, daar word ik blij en warm van!
    Ik zie, dat je net begonnen bent met bloggen.
    Ik heb me meteen aangemeld als volger.....dus je ziet me vast nog wel eens terug!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!