woensdag 25 november 2009

Kerstinspiratie







Mijn werkgever heeft besloten om alle community sites zoals hyves en facebook te blokkeren voor het personeel. Op zich logisch, er was zelfs een eigen hyves pagina voor het personeel! Nu snapt iedereen wel dat men na de eigenlijke werkzaamheden heus wel de tijd heeft om eens even te gluren op een vriendensite, maar door veelvuldig gebruik/misbruik is het dus nu uit met de pret.
Mis ik het? Nee nog niet echt, het internet is niet afgesloten en zal dat ook niet worden omdat wij dat voor diverse zaken moeten gebruiken. Na wat gegoogle valt er toch nog heel wat te beleven op het wereld wijde web!
De kerstdagen komen er al weer snel aan en ik vond deze site met allerlei leuke ideetjes:
http://www.garnstudio.com/juleverksted.php?lang=nl


Leuk om straks als een 'tussendoor'projectje te gaan maken! Ik heb namelijk met de miniman afgesproken dat de grote kerstboom dit jaar versierd wordt met zijn spullen! Normaliter hebben we namelijk twee kerstbomen; een volledig in een of twee kleuren gestylede boom die ik altijd versier( doe er dan ook wel drie dagen over) en een 'kermisboompje' die miniman versierd met al zijn schatten.
Nu dus de grote boom met de kleurrijke versierselen en miniman knapt haast van ongeduld, hij vindt het een geweldig idee en is op voorhand al beretrots! Dat geeft mama natuurlijk een excuus om eens wat te fröbelen voor in de boom, kortom kerst: we hebben er zin in!!





Deze boom is ook een plaatje:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!